Kadangi iš esmės jūsų gyvenimo būdas nejudrus, kepenyse ir raumenyse vietos vis dar nėra. Alkoholis, net ir daug jo, sukelia apetitą ir priverčia mus suvalgyti daugiau ar užkandžiauti dažniau.

Ką tik baigiau Whole30 programą ir cukraus kiekis mano kraujyje man diagnozuotas II tipo diabetas vėl normalus — visiškai normalus. Dabar vaistų nuo diabeto geriu perpus mažiau, o kraujospūdis vėl tapo normalus. Visas skausmas, stingulys, opumas, tinimas praėjo… ir aš numečiau daugiau kaip dvylika kilogramų. Whole30 pakeitė mano gyvenimą.

Prarasti riebalai gale, Navigacija tarp įrašų

Alan H. Tai turbūt moksliškiausias šios knygos skyrius, tačiau, kaip ir žadėjome, pateiksime daugybę palyginimų ir pavyzdžių, kad jums būtų aiškiau. Teoriją kiek supaprastinsime, nes nereikia nuodugniai perprasti visko, kad žinotume, kaip tuo pasinaudoti.

Pradėkime nuo pagrindų. Hormonai — cheminės medžiagos, paprastai cirkuliuojančios kraujyje ir perduodančios signalus.

Viskas Prasideda Nuo Maisto. Visavertė Mityba 30 Dienų

Vienos organizmo dalies ląstelės juos išskiria, o kitoje organizmo dalyje jie jungiasi prie receptorių. Įsivaizduokite kurjerį, gabenantį vieno asmens pranešimą kitam.

ar la croix priverčia jus mesti svorį

Hormonai atlieka daug vaidmenų, tačiau pagrindinė jų funkcija — palaikyti pusiausvyrą. Iš esmės visi biologiniai procesai turi valdymo mechanizmus, skirtus saugiai ir sveikai organizmo sistemų veiklai ir homeostazei pusiausvyrai užtikrinti. Prisiminkite, kaip namuose veikia termostatas. Šildymas įjungiamas palaikyti šilumai, tačiau kai temperatūra šokteli iki aukštesnės padalos, termostatas įjungia ventiliatorių arba oro kondicionierių.

Kodėl yra labai sunku atsikratyti pilvo riebalų?

Hormonai atsiliepia į visus išorės veiksnius, galinčius išmušti organizmą iš pusiausvyros. Grįžkime prie palyginimo su termostatu: žiemą atidarę langą temperatūros pusiausvyrą namuose sutrikdysime. Kai temperatūra pakyla, krosnis išsijungia.

Kai valgote ir virškinate maistą, įvairios biologinės ir cheminės jo sudedamosios dalys jūsų organizme sužadina daugybės hormonų atsaką. Šie kontroliuoja maistinių medžiagų panaudojimą, saugojimą ir pasisavinimą — kur jos keliauja ir kas joms ten nutinka.

Svorio netekimas sulaukus 57 metų. Vaiva Budraitytė – apie jai padedančius lieknėjimo būdus

Skirtingos maistinės medžiagos sukelia skirtingų hormonų atsaką, tačiau visi jie koreguoja pusiausvyros pokyčius, kuriuos sukelia suvirškinto maisto antplūdis.

Šie keturi hormonai kartu su daugybe kitų sudaro sudėtingą, elegantišką — tačiau pažeidžiamą — grįžtamojo ryšio tinklą, turintį įtakos visoms organizmo sistemoms. Jie visi sąveikauja vieni su kitais ir organizme veikia kaip viena komanda.

ar la croix priverčia jus mesti svorį

Tačiau jei kurio nors iš jų per daug arba per mažai, tuomet viskas pašlyja. Pradėkime nuo insulino ir leptino, nes juodu atskirti sunku. Insulinas palengvina pagrindinių maistinių medžiagų baltymų, riebalų ir angliavandenių gabenimą iš kraujo į ląsteles, kurios panaudoja jas iš karto arba vėliau, ir koordinuoja medžiagų apykaitą, pereidamas nuo vieno energijos šaltinio angliavandenių deginimo prie kito riebalų. Lėtinis insulino kiekio padidėjimas siejamas su atsparumu leptinui ir netiesiogiai — su padidėjusiu kortizolio kiekiu.

Iš visų hormonų insuliną turbūt teisingiausia vadinti pagrindiniu hormonu.

ar la croix priverčia jus mesti svorį

Jis veikia kone visas organizmo ląsteles ir tiesiogiai valdo energijos atsargas, ląstelių augimą ir atkūrimą, reprodukcinę funkciją ir, svarbiausia, — cukraus kiekį kraujyje.

Insulinas atveria vienkryptį kelią į ląsteles, tad šios gali kaupti arba sunaudoti maistines medžiagas. Veiksmingai saugo visas pagrindines maistines medžiagas — baltymus, riebalus ir angliavandenius, tačiau jo paties išskyrimas glaudžiai siejamas su angliavandenių vartojimu. Todėl kraujyje pagausėja cukraus gliukozės. Kad būtume sveiki, gliukozės kiekis kraujyje turi būti normalus — ne per mažas ar la croix priverčia jus mesti svorį ne per didelis.

Reguliuojant cukraus kiekį kraujyje kasa atlieka termostato vaidmenį, o insulinas kaip koks oro kondicionierius neleidžia cukraus kiekiui pernelyg padidėti.

Cukraus pagausėjimą kraujyje pajunta kasos beta ląstelės ir išskiria į kraują insulino.

Prarasti riebalai gale Ar la croix privers numesti svorio

Šis liepia organizmo ląstelėms iš kraujo pasiimti gliukozę saugoti, todėl cukraus kiekis kraujyje vėl tampa normalus, sveikas. Padidėjęs insulino kiekis turi įtakos ir alkį mažinančiai soties funkcijai. Jei jūsų medžiagų apykaita nesutrikusi ir jei valgote sveiką maistą, cukraus kiekis kraujyje padidėja saikingai — ne per daug ir ne per greitai. Padidėjus cukraus kiekiui, kasa išsiunčia kaip tik tiek insulino, kiek reikia, perduoti ląstelėms būtent tiek cukraus, kiek joms reikia.

Insulino funkcija kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje nepaprastai svarbi, nes lėtinis gliukozės kiekio kraujyje padidėjimas labai žalingas daugybei organizmo sistemų, iš jų kepenims, kasai, inkstams, kraujagyslėms, smegenims ir periferiniams nervams. Lėtinis cukraus kiekio kraujyje padidėjimas hiperglikemija žalingas, todėl cukraus kontrolė svarbi sveikatai išsaugoti. Iš kraujo į ląsteles patekusi gliukozė gali būti arba tuoj pat panaudojama energijai išgauti, arba saugoma ar la croix priverčia jus mesti svorį.

Daugiausia jos kaupiama kepenyse ir raumenyse sudėtingo angliavandenio, vadinamo glikogenu, forma. Kepenyse saugomas glikogenas, jei prireikia energijos, vėl lengvai paverčiamas gliukoze ir išskiriamas atgal į kraują.

Deginti riebalus trel

Tačiau raumenų ląstelėse saugomas glikogenas į kraują nebepatenka — jis pasilieka tiekti namas numesti svorio raumenims.

Ir gerai, nes šiems tenka atlikti daug sunkaus darbo! Jei degalų bakas pilnas, tai pilnas. Jis nesipučia, ir nepripilsite į jį daugiau, nei jame telpa. Organizmo angliavandenių bakas, deja, ne itin didelis — jame glikogeno galima sukaupti tik tiek, kiek užtektų 90 minučių sunkios, nenutrūkstamos veiklos. Tačiau angliavandeniai — intensyvios veiklos kuras, todėl jūs glikogeno atsargų neeikvojate, jei sėdite prie stalo darbe, žiūrite televizorių ar krapštinėjatės namuose. Kitais žodžiais tariant, pripildyti savo baką angliavandenių visai paprasta, tačiau jei nesiimat labai intensyvios veiklos, daug kuro nesunaudosite!

Hormonų bėdos prasideda vartojant per gausiai angliavandenių — nuolat persivalgant nenatūraliai stimuliuojančio, nevisaverčio, bet daug angliavandenių turinčio maisto. Pirmiausia nuolatinis angliavandenių perteklius pakreips medžiagų apykaitos prioritetus taip, kad prireikus degalų organizmas ims deginti tai, ko turi daugiausia, — cukrų.

Jeigu cukraus pernelyg daug, daugeliui medžiagų apykaitos procesų kaip energijos šaltinis ir naudojamas būtent cukrus, o sukaupti riebalai nedeginami. O jei riebalų deginama mažiau, tai jie pradedami kaupti, ir organizme riebalų daugėja. Be to, saugoti visą tą gliukozės perteklių organizmui keblu.

Mesti svorį per dvi savaites patarimų

Jeigu kepenų ir raumenų ląstelėse yra vietos, jos mielai pasiima gliukozę. Taigi, jei vietos nei kepenyse, nei raumenyse nebelieka, organizmas pereina prie degalų saugojimo plano B. Jums šis planas B nepatiks. Kai kepenų ir raumenų glikogeno talpyklos sklidinos, kepenys ir riebalinės ląstelės perteklinę gliukozę verčia sočiąja riebalų rūgštimi — palmitino rūgštimi, šioji gali jungtis į grupes su gliceroliu ir sudaro trigliceridus.

Šie abu procesai — angliavandenių, o ne riebalų deginimas ir trigliceridų susidarymas — didina organizmo riebalinį audinį ir kraujyje gausina trigliceridų bei laisvųjų riebalų rūgščių, o tai nėra nei pageidautina, nei sveika.

Tokia cukraus ir trigliceridų sankaupa kraujyje sutrikdo kito hormono — leptino — pusiausvyrą. Trumpai: tai energijos pusiausvyros hormonas, jį gamina ir išskiria riebalinės ląstelės proporcingai saugomų riebalų kiekiui.

Leptinas sako smegenims, kiek riebalų saugoma organizme, reguliuoja energijos gavybą ir naudojimą ir taip palaiko organizme reikiamą riebalų kiekį. Per didelis nevisaverčių, nenatūraliai stimuliuojančių angliavandenių vartojimas veda prie lėtinio trigliceridų ir cukraus kiekio kraujyje padidėjimo, o šis skatina atsparumą leptinui, liepia kaupti riebalus ir sukelia dar didesnį atsparumą insulinui.

Leptinas kartais vadinamas soties hormonu, nes didesnis leptino kiekis padeda mums jaustis sotiems ir patenkintiems. Leptino kiekis priklauso nuo paros ciklo, pirmiausia susijusio su valgymo režimu.

Miegodami nevalgote, todėl iš paties ryto leptino būna mažai. Tai skatina išsiskirti apetitą sužadinančių hormonų ir yra viena iš priežasčių, kodėl nubundame išalkę.

  • Svorio netekimas 4 savaites Sveiko svorio metimas per 2 savaites Ekspertai pataria: 20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta steelseries.
  • Greitai deginti pilvo ir šlaunų riebalus
  • Šiaurės dakotos svorio kritimas
  • Mesk svorį darbe!
  • Amish svorio kritimas

Po visų dienos valgymų paprastai po vakarienės leptino organizme būna daugiausia, todėl, kol einate miegoti, jaučiatės pilni ir sotūs.

Vis dėlto svarbiausia leptino funkcija — reguliuojant alkį ir aktyvumą padėti kūnui išlaikyti energijos pusiausvyrą — nebūti nei per riebiam, nei per liesam. Kūno riebalai nėra blogas dalykas — jie padeda mums išgyventi ilgus maisto trūkumo tarpsnius ar kelias dienas nevalgyti susirgus, tarkim, gripu.

Tačiau mūsų organizmas — tikras pesimistas.

  1. Alkoholizmo bankas Kaip ir Lietuvoje, jų piešiniai ant vokiečių gamintojo JUNG jungiklių perkelti pasinaudojus šios įmonės sukurtu grafiniu įrankiu.
  2. Wii tinka svorio netekimui
  3. Lapės naujienos svorio metimas
  4. T5 riebalų degintojas ebay

Nors organizme visada yra perteklinės lengvai ir greitai gaunamos energijos, mūsų DNR nuolatos atrodo, kad maistas netrukus baigsis, todėl vienintelis būdas išgyventi ateinantį badą — tai kaupti riebalus kaip energijos atsargas. Tai taip natūralu, kaip kvėpuoti. Net dabar, šiais laikais, mes vadovaujamės senaisiais biologiniais signalais, kuriuos siunčia smegenys, ir toliau stengdamosi užtikrinti mūsų išgyvenimą, nes mes gyvename tokiame pasaulyje, kur maistas visiškai nenatūralus.

  • Tuo pačiu kalogeno ląstelės skatina pakeisti riebalų lasteles, padidinti kalogeno ir elastino gamybą organizme, kad mūsų oda taptų tvirta ir elastinga.
  • Svorio metimo spalva
  • Riebalų santykis svorio metimui
  • Pilna portalo versija būdai Česnakus laikykite su druska: nuo šiol darysite tik taip 4
  • Kaip pašalinti žarnyno riebalus

Kadangi riebalinis audinys yra energijos atsargų saugykla, organizmui svarbu mokėti matuoti, kiek energijos riebalų reikia kiekvieną akimirką. Riebalinės ląstelės tą ir daro, išskirdamos leptiną ir taip pranešdamos smegenims, ar esate per stori, per liesi, ar tokie kaip reikia. Remdamosi itin svarbiais leptino pranešimais, smegenys nuolat duoda pasąmonei nurodymus, reguliuodamos maisto ieškojimo elgseną ir fizinio aktyvumo lygį.

Jeigu riebalų turite labai mažai — gal per mažai, kad išgyventumėte galimą badą, — jūsų leptino kiekis irgi mažas. Jūs labiau išalkstate ir turbūt daugiau valgotemedžiagų apykaita sulėtėja nes pasikeičia ir skydliaukės hormonų kiekisir riebalinis audinys ima augti.