Išanalizavus svorio metimo tempą paaiškėjo, kad protarpinis badavimas gali padėti atsikratyti maždaug nuo 0,25 iki 0,75 kg per savaitę. Mažesnis insulino kiekis palengvina riebalų deginimą. Tokiu būdu suvartojamas mažesnis kalorijų kiekis, jei jis nekompensuojamas persivalgymu nebadavimo laikotarpiais. Sportuojant ir laikantis dietos po mėnesio šie skaičiai turėtų pradėti mažėti, todėl turėtumėte tik džiaugtis, kad priaugate raumenų. Dieną prieš suvalgėte daug angliavandenių Suvalgius daug angliavandenių — sukaupsite daugiau glikogeno, kas lems padidėjusi kūno svorį.

Tai valgymo režimas, kurio prisilaiko arba su ketogenine dieta sėkmingai derina tokia gausybė žmonių, kad galima net spėti, jog pažįstate bent vieną, juo susiviliojusį.

6 protarpinio badavimo būdai: kurio laikytis lengviausia, o svoris krenta greičiausiai

Tada, kai badaujama tiksliau — pasninkaujamagalima gerti vandenį, kavą ir arbatą, na o valgymui skirtu laikotarpiu leidžiama vartoti viską, ko tik širdis geidžia. Tai bene pagrindinė priežastis, kodėl tiek daug žmonių sugeba laikytis protarpinio pasninkavimo režimo: jis nereikalauja jokio sudėtingo planavimo, be to, maitintis galima pagal sau patogų grafiką jų — ne vienas.

Jei, tarkim, esate iš tų, kuriems patinka užkandžiauti, o kai tai draudžiama, ima atrodyti, kad mirštate iš bado, laikytis protarpinio pasninkavimo režimo gali būti ypač sunku. Šis mitybos planas nerekomenduojamas ir mitybos sutrikimų turintiems arba kada nors turėjusiems asmenims.

16 priežasčių, kodėl svoris nekrinta kasdien

Tačiau jei norite numesti svorio ir pasninkavimas nesikerta su jūsų įpročiais bei poreikiais, galite pamėginti pereiti prie protarpinio pasninkavimo režimo. Žinoma, grafiko pasirinkimą gali lemti ir atsakymas į klausimą, kuris iš jų labiausiai pasiteisina, jei tikslas — sulieknėti.

  1. Žolelių lieknėjimas

Visgi pirmiausia susipažinkite su šešiais labiausiai paplitusiais būdais laikytis protarpinio pasninkavimo režimo. Būtent jie plačiausiai aprašyti internete ir aptarinėjami socialiniuose tinkluose.

Galima badauti tam tikromis dienomis, kai visų energiją suteikiančių medžiagų atsisakome kas antrą dieną. Kitas būdas yra valgymo ribojimas laike.

Skaitydami toliau taip pat sužinosite kiekvieno grafiko pranašumus bei efektyvumą, siekiant numesti svorio. Santykis Pasirinkus santykiu apibrėžiamą protarpinio pasninkavimo grafiką, pasninkauti reikia kasdien po 16 valandų, o joms praėjus ištisas 8 valandas — valgyti.

  • Numesti svorio patarimai urdu
  • 16 priežasčių, kodėl svoris nekrinta kasdien | Būkime sveiki
  • 6 protarpinio badavimo būdai: kurio laikytis lengviausia, o svoris krenta greičiausiai - DELFI FIT
  • Dažnai į mitybos specialistus besikreipiantys žmonės nori numesti daug kilogramų per keletą savaičių, nors šiuos kilogramus prisiaugino per kelis ar net keliolika metų.
  • Moderniais laikais ieškome vis naujesnių ir greitesnių būtų atsikratyti nereikalingų kilogramų.
  • Viena iš naujausių tendencijų yra tarpinis badavimas.

Daugeliui žmonių šio grafiko pavyksta laikytis tiesiog nevalgant po vakarienės ir atsisakant pusryčių. Svorio metimas 16 ne tik įmanoma, bet ir gana patogu, nes, tarkim, nuo vidudienio iki aštuntos valandos vakaro galima valgyti be jokių suvaržymų. Ar santykis pasiteisina, kai siekiama numesti svorio? Vieno labai nedidelio tyrimo rezultatai leidžia manyti, kad taip.

Tarpinis badavimas 16/8 – naudingas jis ar žalingas?

Jame dalyvavę 23 nuo nutukimo kenčiantys vyrai ir moterys turėjo 12 savaičių maitintis pagal grafiką Per tyrimo laikotarpį paaiškėjo, kad, palyginti su tais, kurie maitinosi taip, kaip yra pratę, santykio paisę asmenys per parą suvartodavo kalorijų mažiau ir šiek tiek kilogramų atsikratė maždaug 3 proc. Taip pat minėtina, kad pažemėjo jų kraujospūdis.

svorio metimas 16 ar gali numesti svorio spjaudydamasis

Vis dėlto dar kartą priminsime, kad tyrimas, apie kurį čia kalbama, buvo nedidelio masto, ir apskritai eksperimentų, skirtų grafiko efektyvumui išsiaiškinti, — tik vienas kitas, todėl labai sunku pasakyti, ar prisilaikant šio konkretaus režimo tikrai pavyks atsikratyti antsvorio. Įdomu tai, kad laikantis šio grafiko pavyksta daug lengviau sukontroliuoti apetitą ar ne paradoksalu? Laikantis santykiopenkias dienas per savaitę galima valgyti kaip įprastai, o dvi paskesnes — 20 proc. Vėlgi — tyrimų skaičius ganėtinai menkas, o optimistiškai nuteikiantys vieno tyrimo rezultatai nėra pakankamas pagrindas teigti, kad toks protarpinio pasninkavimo režimas ypač pasiteisina.

svorio metimas 16 svorio netekimo ir nereguliarių laikotarpių priežastys

Pasninkavimas kas antrą dieną Geriausios lieknėjimo technikos pats pavadinimas nurodo, kad šiuo atveju tenka pasninkauti kas antrą dieną. Galimi svorio metimas 16 tokio plano variantai: kai kurių propaguotojai teigia, kad pasninkavimo dienomis su maistu gaunamas kalorijas reikia apriboti iki maždaugkiti laikosi nuomonės, kad pasninkaujant suvartojamų kalorijų skaičių reikėtų artinti prie nulio.

INETA STASIULYTĖ - Mityba ir meilė sau - Sveikai su Vaida Kurpiene

Aiškinantis, ar protarpinis pasninkavimas gerina sveikatą, buvo įvertinta kelių kaip tik šio režimo variantų teikiama nauda. Vis dėlto su tikimybe numesti svorio susijusios išvados nėra galutinės. Valgymas—pasninkavimas—valgymas Pasirinkus šį metodą, griežtai pasninkauti reikia ištisas 24 valandas, ir taip daryti kartą arba du per savaitę.

Ką svarbu žinoti apie protarpinį badavimą: metodai ir taisyklės, padėsiančios atsikratyti svorio

Kaip tai atrodo? Tarkim, suvalgius vakarienę šeštą valandą vakare reikia susilaikyti nuo bet kokio maisto iki kitos dienos šeštos valandos vakaro.

svorio metimas 16 svorio metimas su žolelėmis greitai

Taip daryti reikia vieną arba dvi dienas per savaitę — tiktai ne dvi dienas iš eilės. Šio konkretaus metodo efektyvumas nėra įvertintas jokiais tyrimais, bet turint omeny, kad suvartojamų kalorijų skaičius taip maitinantis automatiškai sumažėja, galima spėti, kad numesti kažkiek svorio veikiausiai pavyks.

Tik turite suvokti, kad nevalgyti ištisas 24 valandas — išties nemenkas iššūkis. Santykis Šis maitinimosi režimas panašus įtik pasninkauti šiuo atveju teks 14 valandų, o valgyti bus galima —

Taip yra todėl, kad kūno riebalai yra organizmo energijos kalorijų kaupimo būdas.