PMS požymiai bus mažiau juntami, jei: į dienos racioną įtrauksite daugiau daržovių, vaisių, rinksitės avižų, grikių, ryžių košes, nepamiršite baltymų turinčių produktų - sojos, pupelių, žirnių, iki mėnesinių likus kelioms dienoms mažiau vartosite druskos, ribosite riebų maistą - riebalai turėtų sudaryti iki 10 proc. Jos atsiradimą skatina skurdi ir nesubalansuota mityba, ypač vegetarinė, netinkamų dietų laikymasis, svorio metimas, nepakankamas vitamino C kiekis maiste. Net ir badaujant kūnui reikia tam tikro energijos kiekio gyvybei palaikyti.

Komentuoti: Svorio netekimas pms, Mūsų draugai Mėnesinių ciklo sutrikimai: kada kreiptis į gydytoją Šiek tiek kartoki, tamsiai žali šių kopūstų lapai yra tikra vitamino A bomba, kuri padeda reguliuoti hormonų svyravimus PMS metu.

Peržiūrų skaičius: Ciklinius priešmenstruacinio sindromo PMS pokyčius jaučia apie proc. Apie 40 proc. Amerikiečių mokslininkai pastebėjo, jog hormonų kiekio kaita organizme ir mityba yra glaudžiai susiję.

lieknėjimo grange

Atlikę tyrimus jie įrodė, kad ribodamos kai kurių maisto produktų vartojimą prieš prasidedant mėnesinėms, moterys gali sumažinti nuotaikų svyravimus ir net atsikratyti pos kilogramų. Prasidėjus priešmenstruaciniam sindromui, moterys tampa nervingesnės, piktesnės ir irzlesnės.

Kai kuriais gyvenimo tarpsniais moteris turi gauti daugiau vitaminų ir mineralinių medžiagų nei vyras, nors bendras suvartojamos energijos poreikis yra mažesnis nei vyrų. Priešmenstruaciniam sindromui palengvinti — daugiau kalcio Priešmenstruacinis sindromas PMS — tai nemalonūs fiziniai ir emociniai simptomai: nuotaikų kaita, nuovargis, dirglumas, krūtų tempimas, galvos skausmai, pilvo pūtimas, patinimas, mėšlungis, vidurių užkietėjimas arba viduriavimas bei kiti nemalonūs pojūčiai, pasireiškiantys likus 7—14 dienų iki pirmosios menstruacijų dienos. Net 85 proc. PMS dažniau kamuoja nutukusias ar antsvorio turinčias moteris.

Todėl prieš mėnesines reikėtų atsisakyti gėrimų, kuriuose yra kofeino kavos, stiprios arbatos, koka kolos - mat jis gali padidinti agresiją bei svorio metimas pms kaitą. Taip pat pastebėta, kad prieš mėnesines dauguma moterų skundžiasi ne tik nuotaikų kaita, bet ir gerokai padidėjusiu apetitu.

Ypač norisi tų maisto produktų, kuriuose gausu angliavandenių vartojant angliavandenius, padidėja serotonino kiekis smegenyse, o kartu ir gerėja nuotaika. Pasibaigus mėnesinėms, moters organizmas netenka daug kalcio ir geležies, todėl reikėtų daugiau valgyti pieno ir tų svorio metimas pms, kurie savo sudėtyje turi šių elementų, vartoti geležies preparatų, B ir C vitaminų.

ar svorio netekimas mažesnis ldl

Specialūs augaliniai preparatai Dėl hormonų svyravimų atsirandančius simptomus dar efektyviau galima nuslopinti specialiai tam sukurtais preparatais. Vienas tokių yra augalinis preparatas, pagamintas iš Viduržemio jūros pakrantėje paplitusio augalo - tikrojo skaistminio - vaisių ekstrakto.

Jau net keturis dešimtmečius atliekami tyrimai įrodo, kad šis augalas ypač efektyviai mažina krūtų skausmingumą, pabrinkimą, skysčių susilaikymą organizme, dėl to nebetinsta kūnas, nebepriaugama prieš mėnesines papildomų kilogramų, taip pat ramina nuotaikų kaitas, irzlumą, agresyvumą, padidėjusį apetitą ir kt.

visam laikui numesti svorio neįmanoma

Kaip maitintis: per mėnesines moterims patariama gerti daugiau žolelių ramunių, aviečių arbatų, kurios palengvina pilvo spazmus ir mažiau kavos ar stiprios arbatos, gerti daugiau negazuoto mineralinio ar stalo vandens, o gazuoto tomis dienomis nereikėtų gerti iš viso, vartoti mažiau druskos, nes druska stabdo skysčių pašalinimą iš organizmo.

PMS požymiai bus mažiau juntami, jei: į dienos racioną įtrauksite daugiau daržovių, vaisių, rinksitės avižų, grikių, ryžių košes, nepamiršite baltymų turinčių produktų - sojos, pupelių, žirnių, iki mėnesinių likus kelioms dienoms mažiau vartosite druskos, ribosite riebų maistą - riebalai turėtų sudaryti iki 10 proc.

Kai pavakarieniauju, pačios rankos tiesiasi prie šokolado, šokoladinių saldainių. Jam negaliu atsispirti, ir visos dietos eina šuniui ant uodegos. Gyvenime mes kiekvienas suformuojame savitą, svorio metimas pms potraukis santykį su maistu. Kai kuriems žmonėms šis ryšys yra draugiškas — jiems maistas reiškia kūno aprūpinimą maistinėmis medžiagomis bei malonumą.

Tomis dienomis reikėtų: ypač vengti tų produktų, kurie savo sudėtyje turi daug augalinių riebalų sviesto, saulėgrąžų sėklų, avokadų, riešutųmažiau valgyti mėsos, žuvies, grietinės, pieno produktų, visiškai atsisakyti bulvių traškučių, riebaluose kepto maisto, taip pat reikėtų atsisakyti saldumynų, ypač šokolado ir saldžiųjų gėrimų - jei labai sunku tai padaryti, bent sumažinkite porcijas arba pakeiskite saldumynus saldžiais vaisiais pavyzdžiui, abrikosais, bananais, kriaušėmislabai riboti alkoholį - iš tinka liekninantis kūno įvyniojimas gėrimų valgiaraštyje galite palikti tik vyną.