Sklandus širdies raumens pumpavimas padeda pagreitinti medžiagų apykaitą ir taip sumažinti šoninių riebalų sankaupų tūrį. Tačiau tai tik pavyzdys ir neatspindi tikro kiekio kalorijų kurį sudeginsite per treniruotę. Tai tas pats karnitinas, tiesiog jis kaupiasi centrinėje nervų sistemoje ir yra atsakingas už darnų nervinių impulsų pernešimą. Žinoma, galite naudoti širdies ritmo monitorių, tačiau tikslieji prietaisai nėra tokie pigūs, o ekspertai riešo širdies ritmo matuoklius laiko neveiksmingais, todėl dauguma numetusių svorį žmonių nori tai daryti akimis. Treniruotės anaerobinėje zonoje, kai tampa labai sunku ir atrodo neįmanoma kvėpuoti, verčia organizmą deginti ne riebalus, o angliavandenius ir raumenų baltymus. Šiuo širdies veikimo režimu energija susidaro dėl kūno riebalų, jei treniruotės trunka mažiausiai pusvalandį.

Tai puikiai tinka pradedantiesiems, tiems, kurie nėra geros fizinės formos ir tik pradeda reguliariai sportuoti. Pažiūrėkite — santykinis kalorijų suvartojimo intensyvumas labai sumažėja dėl padidėjusio krūvio bėgiojant. Kaip apskaičiuoti riebalų deginimo impulsą Riebalų deginimo širdies ritmas turėtų būti apskaičiuojamas pagal jūsų maksimalų širdies ritmą.

t3 arba t4 geriau numesti svorio

Šių ribų lygmeniu širdies raumuo suteikia skirtingą deguonies prieigą prie audinių ir tai tiesiogiai priklauso nuo to, ar riebalai deginami mankštos metu, ar ne. Kas nutiks kiekvienos iš šių zonų pasienyje?

Riebalų deginimo dažnis

Minimali riebalų deginimo treniruotės trukmė šiame režime yra 45—60 minučių. Carvonen formulė Martti Karvonen yra suomių fiziologas, sukūręs būdą, kaip apskaičiuoti sportininkų širdies ritmo ribas. Naudodamiesi ja galite apskaičiuoti norimą širdies ritmą, kad optimaliai efektyviai treniruotumėte riebalus.

Karvoneno metodas leido nustatyti, kad tokia vertė yra maždaug viduryje tarp ramios širdies ritmo rodiklių ir maksimalaus jo dažnio ir priklauso nuo sportininko kūno ir lyties.

Riebalų deginimo impulsas – skaičiavimas pagal kardio treniruotės formulę

Tiesiog nepamirškite, kad formulė buvo apskaičiuota profesionaliems sportininkams, pirmiausia galima praleisti žingsnį padauginus iš intensyvumo koeficiento. Skaičiavimuose visada naudojami mažiausi ir maksimalūs intensyvumo koeficientai nuo 0,5 iki 0,8.

  1. Kokiu pulsu deginami riebalai Jūs apskaičiavote savo širdies ritmo zonas, apskaičiavote ramybės būsenos ritmą ir jo maksimalų dažnį.
  2. Jei pagrindinis jūsų fizinio aktyvumo tikslas yra numesti svorio, žinokite savo riebalų deginimo zoną ir palaikykite savo veiklą šioje srityje leis maksimaliai padidinti sudeginamų kalorijų kiekį.
  3. Tiesa apie "riebalų deginimo zoną"

Naudojama formulė yra ta pati. Kaip bendra užsiėmimų trukmė, jis laipsniškai didins intensyvumo koeficientą, kol pasieks aukščiausią — 0,8.

greitai prarasti riebalus per mėnesį

Širdies ritmo skaičiavimas Galite naudoti specialius internetinius skaičiuotuvus, kurie atsižvelgs į visus jūsų vyrų riebalų deginimo zona parametrus — amžių, ūgį, svorį, planuojamą apkrovą, pratimų tipą ir kt. Skaičiavimai atliekami atsižvelgiant į artėjančių užsiėmimų apkrovą, vienos pamokos trukmę.

Skaičiavimuose galite naudoti Carvonen formulę, kai intensyvumo koeficientas yra 0,6 moterims, 0,75 vyrams. Širdies ritmas bėgiojant Bėgimas reiškia dinamišką treniruočių tipą, todėl ypač svarbu nustatyti bėgimo širdies ritmo zonas, jei bėgiojate norėdami numesti svorio. Galų gale, taisyklė peržengti anaerobinę sieną, kai sustoja riebalų deginimas, veikia bėgimui, kaip ir kitoms treniruotėms.

geriausia riebalų degintoją vartoti su hgh

Vidutiniam bėgikui kalorijų ir riebalų deginimo zona yra — dūžių per minutę širdies plakimas. Jei norite išmatuoti širdies ritmą, naudokite pulso matuoklį. Kai pulsas pasiekia dūžių — eikite į žingsnį ir vėl nustatykite ritmų.

Pulso riebalų deginimas. Kaip apskaičiuoti riebalų praradimo širdies ritmą

Iš pradžių kvėpavimo ir širdies plakimo atkūrimo laikotarpiai žymiai viršys bėgimo laiką. Nenusiminkite, tęskite treniruotes, laikui bėgant bėgimo segmentai visiškai pakeis ėjimą. Straipsnyje pateikta informacija yra tik orientacinė. Straipsnio medžiagos nereikia savarankiškai vertinti.

  • RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z - EnergyZone
  • Kaip nustatyti riebalų deginimo zoną - Riebalų deginimo org
  • Mama netenka pilvo riebalų
  • Viršūnės svorio metimas md atsiliepimai
  • Kaip valgyti migdolą svorio netekimui

Tik kvalifikuotas gydytojas gali nustatyti diagnozę ir pateikti gydymo rekomendacijas, atsižvelgiant į individualias konkretaus paciento savybes. Įvertinkite straipsnį.

  • Riebalų deginimo programa vyrams, Riebalų deginimas mažesnio intensyvumo
  • Riebalų deginimo programa vyrams Riebalų deginimas mažo intensyvumo
  • Svorio metimas auga
  • Marlono gibsono svorio metimas
  • Moterų svorio kritimas po 50 metų